Danielle Beauty Salon

Danielle Beauty Salon

Informații Danielle Beauty Salon

Adresă:Str. Tineretului 19, Bloc 1
Telefon:0722.846.275
Site:www.daniellebeautysalon.ro
Waze:Accesează Link
WhatsApp:0722.846.275

Program

Luni – Vineri: 10:00 – 22:00
Sâmbătă: 10:00 – 18:00
Duminică: 10:00 – 14:00

Hartă Google

Foto

Video

Social Media


Istoria machiajului:

Egiptul Antic, anul 4000 i.e.n Cercetarile arata ca aici s-au utilizat primele produse cosmetice si de make up. Femeile cu un inalt statut social foloseau creme din seu de oaie si din uleiuri hidratante. Acestea erau parfumate cu care isi mentineau pielea hidratata, in contextul unor temperaturi foarte ridicate in acele zone ale globului. Vechii egipteni aveau produse de machiaj pe baza de mercur. De asemenea, sunt mentionate ca ingrediente de machiaj: carminul, uleiurile speciale. S-au descoperit si creioane Kohl si palete speciale de aplicare a produselor de machiaj. Orient (China, Japonia), anul 1500 i.e.n. Aici era la moda utilizarea fainei albe de orez, care dadea tenului binecunoscuta culoare alba. 

Grecia, anul 1000 i.e.n Aici era utilizata creta alba si faina de plumb la fabricarea produselor de make up. De asemenea, femeile utilizau pentru buze o vopsea obtinuta din Henna rosie si pentru ochi carbune. 

Roma, anul 100 i.e.n Dramaturgul Titus Macius Platus spunea. O femeie fara machiaj este ca mancarea fara sare. Romanii incep sa utilizeze la scara larga produse de machiaj incepand cu mijlocul secolului 1. 

Evul mediu Multe dintre ingredientele cosmeticelor mentionate mai sus au fost utilizate si in evul mediu. In timpul renasterii produsele cosmetice pe baza de plumb au fost utilizate cu exagerare. Anglia secolul 14 doamnele cu un statut social inalt isi puneau pe ochi zi si noapte carne de vitel proaspata, pentru a-si mentine si reintineri tenul.

Europa, secolul XV – XVI Cosmeticele incep sa fie utilizate la scara larga, exceptie facnad doar reprezentantele clasei inferioare a societatii. Rujul rosu era considerat un simbol al bunastarii si bogatiei. 

Noua Franta, secolul XIX Se inlocuiau elementele chimice utilizate pana atunci in compozitia produselor de make up cu ingrediente naturale. Tot aici incepe sa se utilizeze pudra de fata in a carei compozitie se regasea oxidul de zinc. 

Machiajul devine o adevarata moda, 1914. Acest an a marcat o pagina importanta in istoria frumusetii si a machiajului. Max Factor introduce prima cutie cu pudra compacta si discheta de aplicare a acesteia in forma pe care o stim si noi astazi. Maurice Levy inventeaza rujul in carcasa de metal. Trendurile din perioada victoriana conform carora era interzisa utilizarea machiajului s-au mentinut pana in 1920, cand in America manifestarea femeilor pentru dobandirea libertatii de utilizare a produselor de make up devine practic un manifest pentru drepturi de egalitate a femeilor.

Sfarsitul anilor ’20 Machiajul devine o necesitate pentru femeile din mediul urban. Max Factor inventeaza luciul de buze si mai multe nuante de rosu pentru ruj.1930-1950 Cu aparitia si dezvoltarea cinematografului a inceput o noua era a frumusetii. Actritele de cinema au devenit cele mai puternice simboluri ale frumusetii si machiajului. Astfel, femeile din intreaga lume au inceput sa le imite. 

In present Machiajul nu mai este artificial, dimpotriva, se sincronizeaza cu liniile naturale si trasaturile frumoase ale fiecareia dintre noi. Femeile sunt constiente de importanta si puterea unui machiaj, astfel, cu timpul, make-up-ul devine o arta cu specific feminin.

Extensii Păr Microring:

Ce trebuie să știți despre extensiile cu microring? Sunt aplicate “fir cu fir“, sau mai bine zis, au forma unor șuvițe de păr. Șuvițele diferă ca lungime și dimensiuni.se aplică “la rece” – prin capsarea extensiei pe șuvita de păr cu ajutorul unui ineluș din aluminiu care are în interior silicon. acest silicon este deosebit de important pentru fixarea și rezistența extensiei în păr.se refolosesc – datorită faptului că aplicarea lor NU include supraîncălzire sau lipici, extensiile se pot refolosi. Odată la 2-3 luni, în funcție de cât de repede vă crește părul, reveniți la specialistul în extensii pentru ridicarea lor. Procesul de ridicare a extensiilor cu microring presupune îndepărtarea extensiilor prin demontarea microring-urilor, descâlcirea părului dacă este cazul – cel mai des, atunci când extensiile au fost ținute mai mult decât este recomandat – și reaplicarea lor, cu ajutorul unor microring-uri noi.

Sunt flexibile în păr – ceea ce înseamnă că riscul ca ele să se încâlcească este mult mai mic ca și la extensiile cu keratină, de exemplu.Se pot muta dacă vă deranjează într-o anumită parte a capului. Acest lucru este imposibil spre exemplu, la extensiile cu keratină care, odată aplicate, nu se mai pot muta – dacă se îndepărtează nu se mai pot pune din nou.Sunt ideale pentru persoanele care vor un păr lung și bogat tot timpul, fără să piardă timp cu montarea/îndepărtarea zilnică a extensiilor.

Extensii Păr Keratină:

Sunt printre primele tipuri de extensii apărute la noi, în România. 
Se aplică de către specialist, cu ajutorul unui aparat, prin încălzirea keratinei și modelarea ei pe șuvița de păr, deci sunt extensii aplicate “la cald”.Se aplică “fir cu fir”, adică au formă de șuvițe de păr.Nu se refolosesc – deși s-au incercat tot felul de improvizații nereușite. 
Este recomandat să fie ținute maxim 3-4 luni.

Extensii Păr Bandă Tape On:

Se numesc astfel datorită benzii transparente cu ajutorul căreia sunt aplicate.Se aplică de către specialist pe părul spălat și uscat, foarte aproape de rădăcină, prin tehnica “sandwich“, cu ajutorul benzii cu adeziv.Au formă de fâșii mai mici.Se pot ține în păr aproximativ 2 luni.Se pot refolosi -se îndepartează din păr cu o soluție specială, se curață bine banda veche și se aplică una nouă. Acest procedeu de înlăturare/ reaplicare la rădăcină se poate face de aproximativ 5 – 6 ori, în funcție de îngrijirea pe care le-o oferi.

Stilizare Sprâncene Henna:

Henna are o tradiţie foarte veche. Este folosită de secole pentru a colora pielea, unghiile, părul şi chiar ţesăturile. Este perfectă pentru vopsirea sprâncenelor.Înainte de procedura propriu-zisă, specialistul alege forma care se potriveşte cel mai bine trăsăturile, forma şi dimensiunea feţei, a ochilor şi a corpului.„Sprâncene ideale nu înseamnă sprâncene perfecte pentru că de fapt noi nu suntem perfecţi simetrici. Pe de o parte se poartă sprâncenele cu aspect natural foarte stufoase, pe cealaltă parte se poartă în continuare sprâncene bine definite, dar nu foarte creionateAbia apoi se aplică mixtura, care se lasă să acţioneze între 5-10 minute, în funcţie de cât de intensă doriţi să fie culoarea. Henna va pigmenta nu doar firele de păr, ci şi pielea, astfel va acţiona ca un tatuaj, dar mult mai natural şi mai blând cu pielea dv.„Ingredientul este natural, iar metoda este 100% neinvazivă. Nu doare, are un efect de lungă durată în funcţie de pigment pe piele poate să dureze până la 3 săptămâni.

Despre Sprâncene:

La începutul secolului, starurile cinematografului mut, aveau în jurul lor echipe de esteticieni care căutau să „compună” fizionomii cât mai expresive. Astfel forma sprâncenelor era foarte importantă în exprimare şi nimeni nu poate uita dramatismul pe care-l aveau sprâncenele Thedei Bara, Clarei Bow, Alidei Valli sau Gloriei Swanson. Ele au fost întruchiparea femeii care iubeşte şi suferă. Au fost ajutate mult de machiaj, mai ales de linia srâncenelor: subţiri, descendente, uşor încruntate, cu o coadă prelungită spre urechi. Trebuie menţionat şi neuitatul Rudolf Valentino ale cărui sprâncene subţiri îl făceau să pară vulnerabil, sensibil, numai bun de consolat şi totuşi inaccesibil. Era de ajuns să vezi doar acea pereche de sprâncene şi ştiai că sunt ale „Şeicului arab”.

Divele deceniului 3 şi-au schimbat forma sprâncenelor. Apare astfel femeia ironică, fatală, irezistibilă, cu sprâncene arcuite, un pic ascendente, adevărate arcuri de cerc. Cele care au lansat această modă au fost desigur Greta Garbo, Marlene Dietrich, Claudette Colbert. Celebra Josepfine Baker nu se lasă mai prejos – sprâncenele ei erau arcuite, subţirele, paralele cu linia ochiului; a fost moda Parisului anilor 30.În anii 40 – subţirimea sprâncenelor s-a diminuat simţitor. Vivien Light avea sprâncene pensate mediu, panate frumos, ascendente, ceea ce împrumuta chipului luminozitate. Starurile au înţeles că sprâncenele le pot avantaja sau nu. Astfel, Bette Davis, Ingrid Bergman, Katherine Hepburn se pensau conform trăsăturilor lor.

Şi mai mult chiar, în anii 50, naturaleţea câştigă teren; Ava Gardner, Marilyn Monroe, Grace Kelly, Jane Mansfield aveau sprâncene dese, destul de groase, ascendente, periate şi fixate cu grijă. În Europa, frumoasa Sophia Loren avea sprâncenele epilate complet şi în fiecare dimineaţă, cu ajutorul unor şabloane, le desena fir cu fir, pentru a obţine o linie exagerat ascendentă, exotică. Anii 60 au revoluţionari şi pentru modă; fiecare se putea alinia unui curent în funcţie de mentalitaţi. Astfel adeptele mişcării Flower Power se pensau exagerat, cu arcadele în bătaia soarelui şi sprâncene de grosimea unui fir de păr. Prin contrast, unele staruri aveau sprâncene puternic marcate. Astfel „sprâncenatele” deceniului au fost Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn, Simone Signoret, Romy Schneider şi, o perioadă, Brigitte Bardot care spre sfârşitul deceniului a optat pentru Flower Power.

La începutul anilor 70, moda sprâncenelor foarte subţiri a avut mulţi fani. Christy Turlington apărea în American Vogue cu sprâncene naturale, nepensate, total decolorate şi acoperite cu fond de ten şi pudră. Acest look era extrem de vamp şi de original. Totuşi acest mesaj nu a reuşit să-l transmită şi Silvie Vartan (Franţa), care avea sprâncenele epilate complet ceea ce-i dădea un aer matur, straniu.

Prin anii 75, foarte modernă pentru sprâncene era varianta „virgulă”. Au arătat foarte bine astfel, Raquel Welch, Isabelle Adjani, Jacqueline Bisset şi multe alte femei.Spre sfârşitul anilor 70, revin sprâncenele arcuite, dese, pensate uniform. Cele mai bune exemple sunt Ornella Muti, Kim Wilde.

La începutul anilor 80 mişcarea „punk” readuce în actualitate sprâncenele „dezorganizate”, anemice. Supermodelul Kate Moss pe coperta „Harper’s Bazar”, surprindea printr-un aer retro, ciudat, cu sprâncenele diminuate simţitor.

Spre finalul anilor 80 şi începutul anilor 90, emanciparea feminină şi-a pus puternic amprenta pe personalitatea starurilor (şi nu numai). Este adevărat, tonul face muzica şi în acest context au început să primeze, în machiaj, nuanţele, şi nu forma. Toată lumea a început să se intereseze de „culoarea la modă”, modificând linia sprâncenelor doar în funcţie de trăsături. Adevărate staruri în această perioadă au fost top modelele Naomi Campbell, Cyndy Crawford, Linda Evangelista, Claudia Schiffer şi ele au promovat sprâncenele naturale, corectale la nevoie, periate cu farduri pulbere în nuanţe de maro-roşcat, brun sau în ton cu fardurile folosite pentru ochi – albastru, verde, roz etc.

Pe parcursul ultimului deceniu, naturaleţea sprâncenelor a fost foarte apreciată şi promovată, ne-au cucerit staruri ca Brooke Shields, Isabella Rossellini, Sharon Stone sau Kim Basinger; ele au sprâncenele aranjate astfel încât par foarte fireşti şi se încadrează perfect în fizionomie.În general este de preferat ca linia şi culoarea sprâncenei să fie naturală, chiar şi pentru păr blond, un periaj ascendent şi cel mult un gloss aplicat seara, pe toată linia sprâncenelor.